1. Hvad er fordelen med at abonnement ved BarberSkraberen?

Du får den bedste kvalitet barberskrabere, som kan købes i Danmark!
Vore test viser at disse barberblade barberer tættere og holder længere end de kendeste mærker på markedet som Gillette og Wilkinson.

Du får også de billigste system barberskrabere, som kan købes i Danmark!
Væsentlig billigere end vore konkurrenter, se punkt 17 🙂

Du behøver ikke huske på at købe barberskraber blade mere, og du kan til en hver tid ændre hvor tit du modtager nye barberblade.

Du får alle forsendelser med gratis forsendelse.

2. Er prisen inklusiv forsendelse?

Abonnement pris er inklusiv forsendelse.

Direkte køb er eksklusiv forsendelse, og du vælger selv forsendelses form.

Du sparer så både besvær og penge ved et abonnement.

3. Får jeg et tracking nummer for forsendelsen?

Nej, du får ingen tracking nummer i din ordre bekræftelse på et abonnement.
Hos BarberSkraberen gør vi alt for at minimere prisen på produkterne, en af måderne er at sende varerne som et maxi brev. Maxi brev gør forsendelse billigere og lettere.
Maxibrevet går direkte i postkassen, så du ikke skal kvittere og/eller hente pakken på posthuset.

Køber du varer direkte, har du mulighed for at vælge forsendelse, og så får du tracking nummer.

Køber du f.eks. en gaveæske, har du også mulighed for at vælge forsendelse, og så får du tracking nummer.

4. Hvor lang tid tager forsendelsen?

Forsendelse med Maxi brev tager 5-6 dage, plus vores ordre behandling på 1 dag.
Dette vil du kun mærke når du køber varer udenfor abonnement og første forsendelse i abonnement, idet vi tager højde for den længere forsendelses tid, når vi sender varer i abonnement.
Vi håber for din forståelse for længere forsendelses tid, dette er valgt for at holde priserne nede.

Forsendelse for direkte køb i shop afhænger af hvilken forsendelse der vælges.

5. Hvorfor er prisen på et produkt i abonnement det samme som køb uden abonnement?

Ved abonnement sparer du både besvær med genbestilling og du sparer forsendelse.

Den laveste pris på produkter, kræver at vi har en vis omsætning.
Ved abonnements ordninger, har vi større sikkerhed for et gentagen salg, og kan derfor indkøbe flere varer. Flere varer giver lavere priser, og vi betaler forsendelse.
Enkelt køb i vores shop, giver ikke samme sikkerhed for gentagen salg, og priserne er derfor lidt større (+ forsendelse). Priserne uden abonnement er stadig de billigste på markedet for denne kvalitet.

6. Hvordan bliver jeg medlem?

Du bliver medlem, når du køber et abonnements produkt under bliv-medlem. Under bestillings processen, beder vi dig lave et login til BarberSkraberen, og du er derved medlem.

7. Kan alle købe produkter på BarberSkraberen?

Ja, alle kan købe produkter ved BarberSkraberen.

Du kan købe varer i abonnement, til de billigste priser, og du bestemmer selv hvor tit du vil få tilsendt flere produkter.

Du kan også købe varerne i shoppen, hvis du ikke ønsker abonnement.

8. Hvordan melder man sig ud som medlem?

Du kan logge ind på din medlemskab på BarberSkraberen, og melde dig ud, hvis du ønsker dette. Din abonnements ordning stopper så, og du vil ikke modtage mere fra os i løbende abonnement.

9. Hvordan stopper man sin abonnements ordning?

Se venligst svaret under punkt 8.

10. Er der garanti på produkterne?

Barberblade og barberskrabere er forbrugsvarer uden egentlig garanti ligesom f.eks shampo.
Selvfølgelig skal varen virke, og hvis du f.eks. ved et uheld får en vare der ikke virker ved modtagelse, f.eks. et håndtag der ikke virker, får du selvfølgelig et nyt.

11. Hvordan virker pris garantien?

BarberSkraberen vil ikke på nogen tidspunkt under et abonnement forhøje priserne på varen. Det vil sige, hvis du har tegnet et abonnement til 149kr. per forsendelse, vil prisen forblive på samme eller lavere niveau fremadrettet.
Det kan godt være at priserne bliver forhøjet på abonnement på shoppen, men det vil kun gælde for nye aftaler. En aftale er en aftale.
BarberSkraberen kan af forskellige årsager blive tvunget til at forhøje priserne, hvis der kommer udefra stigende omkostninger, f.eks. højere Told, Skat, Moms eller afgifter.
BarberSkraberen vil fremadrette arbejde på at sænke priserne. Dette er muligt hvis forretningen vokser, og vi vil kunne forhandle bedre priser på varerne og andre omkostninger som f.eks. forsendelse.

12. Hvor kommer jeg med forslag og kommentarer til produkterne?

BarberSkraberen har en blog, hvor vi vil poste forskellige artikler og råd omkring produkter og barbering.
Et af punkterne vil være omkring nye ideer til produkter og deres funktion, samt ideer til BarberSkraberen generelt.
Under dette punkt vil du kunne kommentere med dine ideer og kommentarer til produkterne og BarberSkraberen generelt.

13. Hvorfor kan jeg kun ringe mellem kl. 16 og kl. 18, hvis jeg har spørgsmål?

BarberSkraberen vil forsøge at holde alle priser så langt nede som muligt.
En af omkostningerne der ønskes at holdes nede, er at support bemandingen holdes nede på et lavt niveau, derved spares der penge.
Som kunde skal du selvfølgelig have svar på alle dine spørgsmål, og vi anbefaler derfor at bruge enten chat funktionen eller sende e-mail til info@barberskraberen.dk med alle dine spørgsmål. Vi vil derefter besvare alle dine spørgsmål

14. Hvordan er kvaliteten af disse BarberSkrabere?

Vi har igennem mange måneder importeret mange forskellige barberskrabere og barberblade fra mange forskellige lande, for at finde den absolut bedste kvalitet til en rimelig pris.

Vi har efterfølgende testet på 6 personer, hvor gode disse barberskrabere er, og hvor længe de holder. Testen har taget 5 måneder!

Dem vi har valgt, som vi sælger i dag giver den absolut bedste og tætteste barbering, og holder i utrolig lang tid.
Vore test personer konkluderede at et barberblad holder i op til 2 måneder, ved barbering 3 gange per uge.

De 6 test personer har også prøvet Gillette og Wilkinson for at sammenligne, og konklusionen var, at BarberSkraberens skraber er suveræn bedst!

15. Har i andre varer end Barberskrabere og barberblade?

Kun de varer du ser i web shoppen lige nu.

Vi vil løbende udvide sortimentet, når vi finder rigtig gode produkter indenfor personlig pleje, til den bedste pris.

16. Hvorfor er i så billige?

Fordi vi vil være de billigste i Danmark, det var hele formålet med vores webshop.
Den billige pris må dog ikke betyde at i får en halvdårlig skraber, som så mange andre steder, så er der jo ikke rigtig vundet noget!

Vi tjener ikke meget på barberskraberne, men håber så vi får rigtig mange tilfredse kunder, der kan opveje denne lave fortjeneste.
I kan som kunder hjælpe med at udbrede kendskabet til Barberskraberen.dk 🙂 Ved f.eks. at bruge alle de Facebook likes og share her på siderne.

Vi håber også vores kunder vil komme med input til hvad vi kan gøre bedre, og hvilke andre pleje artikler i kunne tænke jer vi starter med at sælge.

17. Hvad gør jer bedre end andre abonnements ordninger?

Vi har væsentlig bedre kvalitet barberskrabere 🙂    I hvert fald i forhold til dem vi har testet.

Vi er væsentlig billigere i det lange løb.
Vore konkurrenter sælger meget billige startsæt, for så at tage en høj pris for barberbladene.

Vi gør det omvendt!
Vi taber ikke penge på startsættet, som nogle af vore konkurrenter, men har Danmarks billigste refill barberblade.
Start omkostning for dig som kunde ved abonnement er en smule dyrere, men meget billigere at købe flere blade. Det synes vi er en mere reel tilgang.
Så i det lange løb er BarberSkraberen den billigste.